۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۴

معاون عمرانی فرماندار قروه:

جهش تولید با حس مسئولیت تمامی آحاد جامعه شکل می گیرد

جهش تولید با حس مسئولیت تمامی آحاد جامعه شکل می گیرد

قروه - معاون عمرانی فرماندار قروه تحقق جهش تولید را در احساس مسئولیت افراد جامعه دانست و دوری از مصرف کنندگی و تبدیل به تولید کننده را ضروری خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، چنگیز اردلان صبح امروز شنبه در نشست جهش تولید در شهرستان قروه با اشاره به اینکه نباید جهش تولید را محدود به یک حوزه کرد، اظهار کرد: بزرگترین عامل مانع توسعه خود انسان است لذا باید به خودمان بنگریم و موانع را برداریم.

به گفته وی در سنوات گذشته به تمامی شعارهای سال ظلم شد چرا که نه احساس مسئولیت بود و نه برنامه و هدفی دنبال آن وجود داشت.

اردلان با بیان اینکه نیاز است همه موارد برای مردم تبیین شود، افزود: باید هر فردی در هر حوزه‌ای احساس کند که در جهش تولید نقش دارد و باید بتواند نقش خود را به درستی ایفا کند.

وی احساس مسئولیت در جهش تولید را ضروری دانست و تصریح کرد: اگر بتوان واژه جهش تولید را گرفت و روی آن کار کرد می‌توان اثربخشی فراوانی داشت لذا چون در گذشته مردم را سهیم نکردیم در کارها شکست خورده‌ایم.

مطابق سخنان اردلان این سیکل باطل باید از بین رود و اصلاح شود بنابراین باید طوری پیش رویم که احساس نکنیم مصرف کننده‌ایم بلکه باید به حس تولید کنندگی برسیم.

کد خبر 4942274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha